Solutions for you - szkolenia biznesowe

4. Profesjonalna Obsługa Klienta

Dla kogo?

Szkolenie przeznaczone dla pracowników działu obsługi klienta, pracowników recepcji, sprzedawców stacjonarnych, pracowników: działu Call Center, telemarketingu i tele-sprzedaży.

Jakie korzyści przynosi moduł 3?

Profesjonalna Obsługa Klienta skupia się głównie na kształtowaniu i wzmacnianiu umiejętności ludzi, którzy w swojej pracy nieustannie mają kontakt z klientem. Tylko za pomocą konstruktywnej, zachęcającej rozmowy można przekonać klienta do skorzystania z usług organizacji i wyrazić, dlaczego to organizację uczestnika powinien wybrać, a nie konkurencję. Skuteczna i przekonująca konwersacja jest prawdziwą sztuką, którą opanowali najlepsi liderzy na świecie. Nie jest to jednak rzecz, której nie można się nauczyć. Moduł 3 to gwarancja, że uczestnik nauczy się, jak zwiększyć komunikatywność i rozmawiać z nawet najbardziej wymagającym klientem skutecznie. Oprócz tego pozyska on wiedzę, jak radzić sobie z problemami w komunikacji i unikać nieporozumień, jak również konfliktów. Do najważniejszych elementów szkolenia należy pozyskanie wiedzy, jak dobrze nawiązać relację i wywrzeć pozytywny wpływ na opinię klienta o firmie.

 

Jaka jest cena za szkolenia z modułu 3?

Ceny ustalamy indywidualnie.

Miejsce szkolenia: do ustalenia.

 

Przykładowe szkolenia:

 

  1. Budowa standardów pracy
  • czas trwania: 16h
  • prowadzący: Waldek, Dominik
  • zawartość merytoryczna:

Szkolenie uczy, jak w zespole kształtować odpowiednie reguły i zasady działania, by zwiększyć jego wydajność, a jednocześnie odpowiednio dobrać cele oraz zadania do możliwości, jak i kompetencji pracowników. Szkolenie prowadzone jest na zasadzie down/up – najpierw dochodzi do konsultacji, na jakich standardach chcą pracować pracownicy, a następnie wynik przedyskutowywany jest ze sponsorem szkolenia. Dobrze stworzony standard pracy jest niezbędny do właściwej relacji powierzonych zadań, jednocześnie nie zabierającej indywidualności pracowników.

 

  1. Wykorzystanie narzędzi do profesjonalnej obsługi
  • czas trwania: 8h
  • prowadzący: Dominik, Magda
  • zawartość merytoryczna:

Podczas szkolenia uczymy nowatorskich, niekonwencjonalnych narzędzi, rzadko spotykanych, a za to niezwykle skutecznych w komunikacji z klientem. Szkolenie mówi o sposobach ich wykorzystania, by uczynić obsługę klienta znaczenie bardziej skuteczną i procesjonalną. Ponadto osoba szkoląca się pozyskuje informacje, jak rozpoznawać różne typy klientów i odpowiednio sobie z nimi pracować, a także  jak radzić sobie z konfliktami na polu komunikacji i również jak tym konfliktom zapobiegać. Obecnie by osiągnąć sukces na rynku należy szybko i zwinnie zmiany wprowadzać oraz również zmiany przewidywać. Podczas szkolenia pokazujemy, jak zaskakiwać klienta w pozytywny sposób, by z przyjemnością skorzystał z usług uczestnika w przyszłości.

 

  1. Zarządzanie obiekcjami klienta
  • czas trwania: 16h
  • prowadzący: Dominik, Waldek
  • zawartość merytoryczna:

Podczas szkolenia uczestnik dowie się, jak radzić sobie z problemami w przypadkach reklamacji lub innego typu obiekcji klienta. Dodatkowo „Zarządzanie obiekcjami klienta” uczy, jak radzić sobie z trudnym, agresywnym klientem. Ponadto szkolenie zawiera informacje o najczęściej popełnianych błędach w rozmowie z klientem oraz o najczęstszych problemach w komunikacji i przekazuje wiedzę, jak zapobiegać oraz rozwiązywać konflikty. „Zarządzanie obiekcjami klienta” sprawi, że uczestnik nauczy się sztuki skutecznej komunikacji na w pełni profesjonalnym poziomie.

 

  1. Szanse i ryzyka w obsłudze trudnego klienta:
  • czas trwania: 8h
  • prowadząc: Dominik, Waldek
  • zawartość merytoryczna:

Szkolenie ma na celu ukazanie nowych możliwości w kontakcie z trudnym klientem, a także szanse, jakie on niesie. W nietypowy i pomysłowy sposób szkolenie pokazuje nowe potencjalne korzyści z kontaktów z trudnymi klientami, a także uczy, jak się na takie kontakty przygotować. Ponadto podczas szkolenia poddamy wątpliwości maksymę „klient nasz pan” i pokażemy, jak komunikować się z klientem, by uzyskać jak najwięcej korzyści i nie eksploatować niepotrzebnie zasobów organizacji. Dodatkowo „Szanse i ryzyka” to zbiór informacji na temat najczęstszych powodów nieporozumień powstających między obsługującym, a klientem. Podczas szkolenia uczymy, jak zapobiegać i radzić sobie z zastrzeżeniami, by nauczyć się komunikacji na jak najwyższym poziomie.